FUCK OFF !!

MEN NU JÄKLAR TRO JA VÄLL !! Att folk ska påpeka hur ja beter mig å vad ja gö kan ja ta me en klackspark men att folk ska lägga sig i hur ja sköter MIN hund e att gå över gränsen >=O !! Hon trivs me mig å ja skulle alldrig skada henne på någe vis me vilja så FUCK OFF !! Varför ja skriver de här e för att folk påpekar oftast hunden min på bussen, vart fasiken ja sitter på en nästan tom buss ska du skita i (som idag), å nu senare ikväll så fick ja den här kommentaren...

*Du vet att de finns en lag som säger att hundar inte få va själv mer än 6 timmar*

URSÄKTA MIG !!?? Sitter du å lyssnar när ja går å kommer hem eller >=S !!?? Vilket fall som helts e inte fallet så me hunden så till alla skumma/enstöriga j*vlar sköt er själva !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0