Knubbsäl !?

Ååååå va ja känner mig nyttig... NÄ =S =P !! Ha blive alldeles för mycket gotta å för lite röra på sig =(. Inte tränat sen söndags heller, ha ba blive en halvlång prommis än så länge denna vecka. Kan ju ha lite me att göra att ja sover bort halva dagarna + att magen inte vart så glad sen söndags, ucha aj inte dricka så där mycket igen !! NÄ nu jäklar Erica, spark i arslet till gymmet imorn !!!! Morgondagen bjuder även på ett besök hos arbetsförmelingen å hokey me mor på kvällen =), perfekta stället att spana karlar haha ;P !!

Ett välldans bra exempel på hur ja känner mig just nu =S =P !!


Ne man kanske ska börja packa å gräva fram sommarskorna ?? Iaf sakerna Aivi ska ha med sig till kenneln, ucha blä va ja kommer sakna min lilla skithund =(. Ni tro säkert ja e lite knäpp som kommer sakna den där tokspeedade å skälliga hoppitossan, men hon e mitt älskade lyckopiller hehe =) !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0