Utedag...

Vilken lång å härlig dag =). Börja me att sätta mig i parken me lillkusin min å äta sallad i solskenet, svängde såklart in på stan efter å fick med mig 2 par shorts, duschkräm mm hem + en ny lypsyl för gissa va som hände me den gammla !!?? Ni som känner mig vet säkert, säger ba Aivi. Sen vart de att sitta å steka me damerna innan en långprommis upp på södermalm å kolla på fyllefolk som skulle spela bränboll =P. Känns sjukt skönt att ha vart ute största delen av dagen, kroppen e småtrött å ansiktet känns nysolat =).

MysPys i parken =)


URSÄKTA den kassa bilden, nå fel på kameran min =( !! Iaf H&M, 99 Kr styck.. Älskar dom vita <3


Prommis i kvälls-solen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0