Klirrr, snart =) !!

Sprang ned på stan en sväng å kika lite medans ja vänta på mor. La undan lite grejor som ja hitta (få ju inte pengarna förn imorn). Hitta iaf en söt/halvsexig klänning (Den faller snyggt f*n över röven ;) !!), en vanlig kofta och ett par örhängen på rea, goood =)

Mor å ja på stan:
Jag: Hittat en tokfin klänning =)
Mor: Vad e de för färg på den ??
Jag: Svart.
Mor:......Jaha...hum hehe...Du köper alltid svart =S.

Haha hua de e sant de flesta kläder ja köper e svarta =S så mamma vart inte så överaskad =P. Fast vi få se om de e den som följer med mig hem imörra, ska kolla runt lite mer efter andra klädalternativ te helgen. Fast örhängena och koftan, även den svart =P få följa med hem =D.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill oxå ha pengar.. men räkna inte med att dom kommer imorrn.. Ortviken är SEGAAAA!! Iaf när dom betala mig;) btw. Du och dina smilegubbar ;) :) :P

2009-10-22 @ 17:14:09
URL: http://lindazetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0