Lite hjälp !?

Man kan ju bara ha en fru (om man inte e arrab vill säga ??) jaja, så ja få börja kalla Sandra älskarinnan för Linda e ju frugan haha =P. Iaf vi fyller år med en veckas mellanrum å tänkte skita i festandet här hemma å flyga till värmen, men nu e då frågan... VARS SKA MAN ÅKA UTOMLANDS !!?? Inte Turiket allra helst då ja redan vart där, såklart något varmt ställe, bra mat, fin strand/hav, lite gammal charmig kultur/sevärdheter/upplevelser men ändå lite nattliv med blandad kompott av gammla å unga.

E de nån som ha bra förslag e ja grymmt taxam för hjälp sammt kanske få veta lite av era egna erfarenheter =D. Nån som vart i Tunisien föresten ???? PussPuss...


Kommentarer
Postat av: Denise

Hej å hå! Jag har varit i Tunisien och det är inget jag rekommenderar. Var visserligen där för bra många år sen men det var sjukt jobbigt med alla araber som skulle köpa en för ett antal kameler, ändå var jag där med min dåvarande pojkvän. Äcklig mat också..

2012-06-26 @ 19:51:45
URL: http://denander.blogg.se
Postat av: e

Gran canaria är en höjdare, fina stränder bra uteliv, fin blandning mellan gamla och unga allt är toppen där!

2012-06-28 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0