MEN NEJ !!

Ja vill INTE, ja orkar INTE, ja tänker INTE. Hur mycket ja än älska mitt lag å vill ställa upp så tänker ja INTE ställa mig i kylan ute imorn när ja ha en äckelförklyning på G =( !! Ja ha alldeles för mycket på G i veckan som ja absolut INTE få missa elle ställa in. Dessutom jobba ja natt så lycka till att få upp mig ur säng halv 9 när ja gå å lägger mig halv 5 !? Jaja...

Jobba igår ju å hela kvällen flöt på riktigt bra, tills mot slute. Tro på F*N att de va en full gubbe som klappa te mig på stjärten, e de då man säger URSÄKTA de där kostade dig nyss 1000 kr !!??  Näe man kanske ska ta å ånga upp badrummet å sätta sig i duschen en timma, JA så få de fasiken bli =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0