Konsten att gå i mörker...

Linda släng tequilaflaskan, komme inte sätta min fot i din lgh förns den e borta me tanke på att den "våldförsig" på mig så fort ja e där ;( !! Me andra ord vill ja säga att ja ha då aldrig vart så jäkla pinsammt full i hela mitt liv, de ja kommer ihåg vill säga.


Börja helgen me att gå ut skolan (FÖR JA HA TAGE "STUDENTEN") så efter satte vi oss på nya uteservering på torget å tog ett glas rosè i solen =). Hem, duscha, öppna flaskan å klacka iväg te Linda å vidare te krogen senare... Nånstanch inne på gammla Larssons så slog dom där 4 shotarna å vodkaflaskan te som ja drack under kvällen, resten e ett minne blott. Vakna hemma själv iaf haha =D !! Vet dock att ja blev nekad att komma in på krogen men vilket ställe de va e en bra fråga, haha BRA DÄR Erica men kul hade du säkert !!?? BÄST ÄNDÅ va när ja vakna på morgonen dagen efter å skulle lyssna av röstbrevlådan, de va ja själv som hade talat in om att hitta nån min mobil så skulle dom lämmna tebax den, hahaha tappa ja bort den eller vadå =''P !!

Jobbigt att man va fullast i stan runt värsta svärmorsdrömmen å... ÅNGEST !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0