3e avsnittet !!

Här de som "exakt" händer i kvällens avsnitt. Kan då direkt säga att när någon yttrar sig om att de e ja som ha vart spydig vill ja ba skratta, ja e INTE spydig eller otrevlig mot nån utan mycket bra orsak, e de nån som kommer me påhopp eller stör mig på någe vis ge ja tebax PUNKT SLUT DÄR !! Sen att Rang säger att JAG armbåga han när ja ska gå på toa FUCK ME, ja stod längst fram i kön å han försöker gå före mig (går in i mig) så ja puttar bort han, skyll dig själv din fula j*vla fittunge !! Sen att han säger han e ärlig å säger som de e te folk MY ASS, vet inte om de kom me eller va off cam så berättar mer om hans "ärlighet" när ja kommer hem inatt.

Att ja ska behöva bli så less på en person att de ska behöva gå så här j*vla långt e riktigt dåligt, men å andra sidan få han F*N skylla sig själv som inte fatta dom andra gr man ha försökt säga till han å han ba skratta bort allt, IDIOT !! Å VRAFÖR ja spotta på han, han gjorde samma sak igen... vägra lyssna + personangrepp utan bra anlening. Ja skiter i de han sa te mig för ja vet hur/vem ja e annars hade ja inte kunna vart me i den här såpan MEN att han vägra lyssna på mig gjorde mig så förbannad att ja viste inte va ja skulle gö me den sa*ans lilla k**trasten >=O !!

Karln (HOST) ha världens bästa ordfråd för övrigt sen beskriver han sig själv mycket bra... Stod värkligen i skratta inombords när han sa de där Ha Ha ;P !!!!
ÄCKLIG
ÄCKLIG
ÄCKLIG
ÄCKLIG.....

En sista grej ba, högklackat å kullersten gå INTE ihop ;O !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0