Vingliga snesteg...

Haha aså ja avlider nästan av skratt när ja ser programmet !! Alla sjuka grejor, vart få folk allt i från =S =P !!?? Ja å min lilla incedent då UCH, 2a gången i mitt liv som ja ha blive så där dyngrak att ja inte kommer ihåg någe. Inte undra på att ja hade SJUKT ont i kroppen dagen efter, slog jue ryggen på nån knöl i polbotten å lyckades på någe vis skrapa upp knät =S AJ, jaja lite sprit dämpar smärtan ;P. Vet iaf att Nathalie hjälpte mig i början på badrummet, å VARFÖR ligger ja i sängen å spy i en skurhink för !?... ja e den som bruka vakna upp på badrummsgolvet på morgonen me duntäcke om ja bli så dålig =S !! Slutsummering, sjukt kul avsnitt trots några vingliga snesteg hit å dit men de e sån ja å dom andra me så lev me de, ni älskar oss ändå ;D !!

Anta ni inte missa de men mitt finska humör kom fram i avsnitt 3. Helt ärligt så e ja chokad över hur ja hantera situationen (omoget) MEN de hade gått för långt me allt gällande Rang å han värka inte fatta på annat sätt... HELT ÄRLIGT !!. Jaja hade inte den där situationen uppståt + annat som visas i 3e avsnittet så hade de nog inte blive bra i slutändan, men va som bli bra få ni se ;O. Ja ångra de inte men ändå lite. FÖRLÅT !?...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0