Happy face =) !!

Sicken gårdag, börja me att hämta ut väskan som ja beställe från Modekungen för en månad sen =O !! Men de gjorde inte så mycket att den va sen för den va garanterat värd väntan... TOKNÖJD =D !! Sen blev de ut te birsta me kusinen =). Blev mycket fint shoppat =)... OPS ja som bara skulle ha nåt att ha på mig te kvällen =O =P !! In te stan igen å gö några sista ärenden, bland annat hämta ut mina fake-uggs... NÖJD där me =) !! Sist men inte minst så vart de att slänga in sig i duschen å fixa ordning sig inför kvällens bravader =). Kvällen vart inte riktigt som ja hoppades på dock =/ nog sista gången ja går ut på en helgdag, vet att ja ha sagt så förut men ändå gå ja ut en helgdag å en fredag desutom =S aja trevligt sällskap iaf =).

Vakna imorse å såg finvädret... HAPPY FACE =D, så vart ut 1½ timma å inviga mina nya dojor =). Riktigt skönt att ta en långis i solen, som ja ha längtat =) dock fick ja få själv för hunden ville mor å far ha hela helgen =S =P !? Ne man kanske skulle slita sig från datorn å bröja fixa sig inför jobbe, ska bli så himmla skönt att jobba idag =) !!
Ha de <3


Igår fick kavajen flytta hem till mig å invigas på kvällen ;D, kunde inte låta bli tihi =/ =) !!


HotHot HOT me korset under kavaj ;D !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0