Helt fucking otroligt =O =P !!

Helt slut, skulle nog sommna direkt om ja la mig nu =S =P !! Men än e inte dagen slut, iväg å jobba snart =). Haha va ned på 2a jobbet föut idag å för att prata lite me chefen, de första hon säger är

Hon: E du hemma från Thailand nu ??

Jag: Nä, vi ha inte åkt än ju =S.

Hon: Jaha...


HaHaHa hon hade även vela att ja skulle jobba den här veckan, men hur skulle de nu gå till om ja va i Thailand HaHa fattar inte va hon pysslar me =S. Haha de roligaste me de här e att ja skämtade om just de här förra veckan om att hon tro säkert ja e i Thailand nu eftersom ja inte ha fått nå jobb =O =P HAHA !!De här visar värkligen att hon e snurrigast e världen trots att hon ha skrive ned när ja åker å kommer hem =S =P !! Jaja, va å vaccinerade mig idag å, 500 Kr för lite smärta... man tackar, NÄ =/ =P !!


~                      Ses i baren mina kära fyllenötter ;P                      ~


Kommentarer
Postat av: Mamajay

Hej,allt bra?

2010-03-19 @ 21:57:20
URL: http://mamajay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0