Sommarn 2010 tack =D !!

Ne nu e de fasiken nya tag !!!! Släppa chokladen å släpa arselt te gymmet MINST 3 gr i veckan, fast de ha ja vart ganska duktig me ändå =) chokladen e dock en annan historia hehe =(. Fick såna otroliga vår/sommarkännslor idag å kännde hur ja ville slänga på mig pilotbrillorna, sliten jeanskjol å en läcker topp MIJAAAAU ;D, få dock inte glömma en kall smirre i handen på stranden ;D !! Känner hur alla vinterkläder/skor bara glider förbi mig nu, ser dom inte längre när ja shoppar, siktet inställt på nya frächa sommarkläder, bland annat en ny jeanskjol för den gammla e för stor =/ ( Absolut bästa sommarplagget =) !! ) + nya tygskor, redan siktat in mig på ett par vita för 100 kr =) hoppas dom e kvar ba efter rea-kaoset =O (Undra hur länge dom få va rena om de bli som förra sommaren ;P !? ) Man kanske skulle åka ut te birsta nån dag =) !? Siktar på favoriter i repris iaf i sommar ;D + Gotland =D !!??... Ge mig sommar NU =D =D !!









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0