Älskar de !!

Hahaha vilken sjukt kul dag igår alltså =D !! Blev te att kliva upp halv 4 så man han fixa till sig innan man skulle sätta sig på tåget te Sthlm för pressträff, förhanstitt av serien & party me sveriges skönaste gäng =D !! Pressträffen gick bra tycker ja me tanke på att de e nå helt nytt för mig, dock svårt att svara på visa frågor utan att försäga sig men ja klara mig haha. Vart vidare te hotellet efter sen ned på storstan en sväng å inhandla vodka-cola te kvällen ;P. Vips så va Kl 6 å vi satt i Kanal5 huset för att äta å titta på avsnitet =D, va bra länge sedan ja skratta så mycket på en knap timma ;O ÄLSKAR DE !! Jaja efteråt vart de förfest på hotellet sen vidare ned på stan å drog en rejäl fylla haha ;O. Övrigt så tycker ja INTE om folket där nere eller priserna på krogarna, inge illa ment men e inte min typ av folk å att en bacardi breezer e lika dyr som en lunch e inte ok =S. Kul hade vi iaf å ja kom inte i säng förns 6 så va bra sliten när vi va tvungen att cheka ut 12 BLÄÄÄ ;P.

Bilder från resan ska ja försöka fixa in imorn, men hitta några på mig å Emelie innan utgången iaf =). Ha de...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0