MEN k*k j*vla SKIT !! =O =P

Nu är jag lagom less, NEJ vänta sjukt fucking äckligt jävla cp LESS !! Dom har gjort fel på min bokning så fick bli senare buss och senare tåg, sedan får KÄRRINGJÄVELN jag upprepar KÄRRINGJÄVELN som bokar om allt för sig att ja ska sitta i gävle från kl halv 10 på kvällen till halv ett på natten för att DOM har strulat till de =O !! NO WAT !!!! GLÖMM DE, vill ja bli våltagen å rånad så kan ja lika gärna lägga mig naken på min dator känns de som =S !! SÅ nu jäkjlar ha ja fått tage saken i egna händer och bokat en taxi från tågstationen i Gävle till Gävlebro där en Y-buss går till KÄRA S-vall för att KÄRRINGJÄVELN inte kunnde va snäll å kolla "lokaltrafiken" åt mig, desutom sitter hon å säger att hon gjort ALLT HUN KAN !! =O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0