Så som en helg borde va ??

Lite seg idag av det äckliga gråvädret =(. Så fördriver tiden me att slänger in lite text å bilder som summerar helgen =). Tog en LYCKAD shoppingrunda på stan innan utgång på Fredagen, utgång på Lördagen med, vilket händer sällan för ja bruka oftast jobba (Saknade jobbet)......Så vi avslutade krogrundan där på lördagen för att ge tusen slängkyssar te stans sötaste bartender =D å såklart bråka lite me vakterna ;P eller dom bråka me mig snarare hehe. (Tack !! Halva Aveny fick nog se min röv å batongen gillar ja inte heller ;P haha...Lät ju bra de där i kombination ;S neeee). 


 

Ska slänga in lite bilder framöver på mina kuldkorn som ja hittade på stan i helgen =D =D supernöjd !! Om bankomatkort kunde få skavsår så skulle nog mitt ha de efter den där rundan =P.




Jackan på, spriten i handen å (halvkåta ??) egosmilet sitter på, dax för krogrunda ;) =P...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0