Ucha blä !!!!

Blääää ha inte haft riktigt lust me nåntinga alls idag =(. Fått nå utslag i ansiktet som e skitjobbiga för de syns så väl att man hellts vill låsa in sig =(, ska till läkaren imörra iaf å kolla om de e de dom misstänker å e de de så bli de pencelin, hur fasiken gick de till isåfall =S !!?? Aja ja ha gjort ALLT idag som ja tänkte göra iaf trots min pinsammt dåliga hy, men de va då inte lätt att gå te jobbet eller gymmet kan ja säga =( fick värkligen sparka mig själv i arslet 100 gr om !! Vart ned på telia me å bråkat lite på Sannas karl om mitt nät =P å lagat min spuerdupergoda omelet MUMMS hehe ;). Hoppas de e bättre imörra å man kan gö någe åt de här snabbt *PepparPeppar*.

Övrigt så ska ja försöka lägga mig "tidigt" för morgondagen e fullspäckad =O !!
*Vårdcentralen
*Jobb
*Möte på A-förmedligen
*Träna (MÅSTE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0