Huuum =) ??

ÅÅåååå lycklig !! ÄNTLIGEN fått tag i mina favvo mjukisbyxor, tvättmasiken slet ju sönder mina gammla å när ja skulle ha nya så fanns de såklart ingen stolek MEN nu jäklar ha ja äntligen fått tag i dom =D !! Blev lite tråkiga men nödvändigt saker från stan idag me, bland annat ~Lee staffords dry shampoo~ för håret mitt blir värkligen kaos under vinterhalvåret =(. Tänkte prova de imörra å se om de funka, nån annan som ha testat den ?? Bra/Dålig ??
                               
Sitter iaf så otroligt bekvämt i soffan just nu me julmust, chips å datorn i knät hehe så bli nog inte sova en på nån
timma =P (VA JA E HÄLLSOSAM) ;O !! Borde egentligen lägga mig för bli en lång dag, upp kl 9 te mor å far först, ut te birsta sen å shoppa lite mer kläder, träna (ETT MÅSTE) å sist men inte minst jobba natten =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0