LaLa Land

Vet inte vart ja ska börja men haft riktigt kul dom senaste dagarna me bästa vännerna å maaaaassa gott å dricka =). Torsdagen va nog den lataste dagen ja haft under min tid på denna jord, började me att sjukanmäla mig från jobbet å M&F fick hämta mig så ja kunde bosätta mig i deras soffa hela dagen förutom då ja skulle basta å käka (jobbigt va haha). Nu snacka vi riktig latdag ba ligga i soffan, glo på hockey, käka karra, sommna lite, glo på mer hockey, käka mer karra, sommna en stund till men till slut va både hockey å godiset slut så dax å åka hem hehe.

Lördagens jobb gick riktigt skit om man fråga mig, ni vet en sån där dag då inget värka vela gå rätt =S. Jaja få gö om gö rätt i helgen istället för JAG KAN !! För övrigt ha man invigt bara ben & högklackade peep toe på uteservering för iår, riktigt gött =D !! Näe kl e halv 3 se ja, INTE ok så lägger ned datorn å säger Nattinatti...

Bara för att ja kan- Egobil på offentlig toalett



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0