Jo men vist...

Å JAA JA SKRIVER PÅ DIALEKT !! Passar inte de så sluta läs NU !!

Må jue säga att ja börja bli jäkligt less på dom som kallar oss tjejer i programmet tråkiga å allra främst mig =S, seriöst !! Enda gångena vi/jag syns så e de ba negativt, dom ha inte tage me nå kul alls om oss tjejer å de tycker ja e skitdåligt !! Tycker ni ska ta en funderare, vad gör tjejerna när killarna e i bild ?? (som dom e i stort sett hela programmet).

Sen varför ni stör er så jäkla mycket på mig e för att ja våga säga va ja tycker å tänker (ERKÄNN NU), e de nåt folk hatar så e de att höra sanningen både om sig själv å andra man stå nära. Vissa av er ha levt er in så pass mycket i vissa personers karaktärer tex Jockiboi's, så när ja säger te han va ja tycker å tänker så bli ni arg för ni vet att ja ha rätt i det jag säger. Sen finns de många av er som ba följer me strömmen å tycker som alla andra för att inte bli "utanför" SKÄRPNING skaffa er lite självrespekt =/ !! Peace Love & understanding...




Kommentarer
Postat av: Cami

Bästa inlägget erica!! I agree!!

2010-10-16 @ 03:12:37
URL: http://www.misscami.se
Postat av: Denise

Det handlar inte alltid om att man tycker du är tråkig för att "man faller för grupptrycket" eller för att du säger vad du tycker! Vet inte om det är tv som gjort det så, eller om du är sån som person, men på tv är du ju jäkligt trist att se på. :)

2010-10-17 @ 09:14:48
URL: http://denander.blogg.se/
Postat av: Vicky

Så jävla rätt Erica.. <3

2010-10-17 @ 20:27:52
URL: http://vicky87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0