Hit å dit

Förlåt nu men... Ställer ja min väska på golvet inne i en affär å ska lägga ned något så vill ja helst slippa att nån äcklig, svettig, fet, pygmeliknande indier kommer å ställer sig framför mitt ansikte å ha könet i min ansiktshöjd å dessutom står kvar, MEN FÖR I HELVETE GÅ RUNT Å TÄNK INTE ENS TANKEN PÅ ATT RÖRA MIG !!!! Så nu va de sagt.

Helt ljutkörd för övrigt, sprunge runt halva stan å hämtat ut paket, tränat, städat, å donat på me massa tjejgrejor, ni vet sånt där me naglar, färga ögonbryn, smörja in me BUS å annat småpill så man känner sig fräch å fin =). Näe nu bli de sängen så man kommer upp i tid för jobba lunch + kväll imorn. Natinatti =)...



Solbrillor- GinaTricot, 79 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0