Kyla = Snuva...

Tlööööött !! Eller mja mer seg i huvu å kropp, tro ja hålle på bli sjuk SUCK =(. Så nu mellan proven i skolan blev de hem å vila/busa me lillplutten <3. Må jue då säga att de känns väldigt "nödvändigt" att kliva upp tidigt för att åka till skolan 9 å gö ett prov som tog 30 min max för att sedan åka tebax te skolan igen kl 1 för prov 2. Fatta helt ärligt inte vad dom andra i klassen skriver på proven för dom sitter tredubbla tiden jag sitter =S, å ändå tycker jag att ja ha skrive så utförligt ja kunnat å svarat på alla frågor så va tusan skriver dom egentligen haha =O !!?? 

Jaja ska vila lite nu så man orka prov 2 å sen stan me mor å kika på ny vinterjacka, tycker ja gjort mig förtjänt av =). Höres..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0