Förlåt & åsikter om 3e avsnittet

Va ska man säga... FÖRLÅT Sverige !? Ja te er kan ja säga FÖRLÅT men inte Rang (tyvär). Va ja exakt sa vet ja inte för ja ha inte sett avsnittet, men ha uppfattat att många drog sig själv eller andra över en å samma kant, inte meningen... FÖRLÅT.



Önska värkligen sanningen kunde komma fram mellan mig å Rang, några skriver att ja inte ville prata ut problemen me han. AJ å OJ som ja försökte man han ba "fjanta" bort de, de åkte in genom andra örat å ut i andra å när han lova att hålla sig "nykter" å sköta sig så höll de max 2 timmar. Önska värkligen de inte va så. IAF efter bråket satt ja i framsätet på taxin å vänta på dom andra när vi skulle hem, Rang å Miss cami satte sig där bak å börja surra. Dock de dom inte viste va att ja satt i framsätet å hörde ALLT dom sa. Ja hörde hur Rang värkligen ångra hur han gått till väga me allt, att han värkligen ville lyssna på mig å tala ut om saker men de ba inte gick. Tycker de e mycket synd att han inte sa allt de där te mig för hade han sagt allt han sa i taxin te Miss cami så hade de löst sig. Å de va de ja mena me att Rang inte ha vart ärlig mot mig som han säger, ja tycker faktist de e mycket synd för då hade vi som sagt sluppe allt de här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0