om avsnitt 5 =)



Glömde en sak å de va om mig å James, vart alldeles paff att han börja skrika på mig från ingestanch =S !! Vi hade vart på krogen knapt en timma å så händer de där, lyssnade såklart inte på va han sa för de tycker ja e onödigt men nu i efterhand när ja ha sett de så va de bra hårda ord HUM. Ja tycker han ha lite rätt å säga som resten av killarna att ja e småtråkigt, men då tänker ja ENDAST på när vi e i huset å ska ha förfesterna, ja vill helst gö mig klar å sen ha kul. För resten av tiden vet dom inte alls va ja gör eller vem ja e, dom sitter som sagt vid bordet å snackar me tjejer. Iaf för att slutsummera så tycker ja de va jäkligt onödigt gjort å ja önska dom viste vem ja e egentligen, men de e nånting inte ba ja måste engagera mig i utan dom måste åxå finnas där å lära känna mig för ja kan inte tvinga dom. PUSS...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0