Stackars Telia !?... MIG !!

BHAAAA HATA TELIA !!!! Trots att ja sa till specefikt i början av sommaren att ja ville ha månadsfakturoro så få ja en för tre månader som ska betalas i slutat av Augusti !! MEN va e de som är svårt att fatta å ändra betalsätt åt en kund !!?? Stackars pojk hos Telia önskade nog att han va arbetslös när ja ringde me mitt glada morgonhumör.

Jaja nog om de, måste försöka ta mig upp ur sängen å gå ut me Aivi en sväng innan de bli stan me mor å ge smakråd om nån lampa hehe =S =). Måste komma ihåg att boka frisörtid me för M&F e så goa å betalar frisören som födelsedagspressent åt mig =D. Ha de...

P.S Linda Zetterberg hoppas du kommer hem hel & rastad från Rättvik snart ;P PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0