Äntligen =) !?...

Typiskt mig att vänta ut saker å tro ja ska bli bättre på egen väg, det har ja fått ångra hela helgen =/ både jobbet och utgången i helgen vart ja tvungen att gå hem från tidigt =( SKITJ*VLA tråkigt =(. Ringde imorse iaf å fick en "akuttid", ha ju haft en sån fruktansvärd hosta, som ledde till kraftig huvudvärk, öronont, förkylning å va e förkylning utan näsblod i min värld =( ?? riktigt jobbigt. Iaf kom äntligen till centalen, sticker än i fingret (aj), trycker ned en lååång topps i halsen på en så man nästan kräks å stoppar in en grej i örat (även att ja sa till sköterskan att ja hade ont där) aja så ont gjorde de inte men mest jobbigt va de. Dom kom iaf fram till att det var en kraftig infektion i luftvägarna å ja hade en (sänka ??) på 135 å normalt ska de ligga på 85 =S. Otroligt skönt iaf att få svar å att man nu kan bli av me det *pepparpeppar*. Ne man kanske ska sova så man få vakna å ta ett nytt piller snart =) =P. NattiNatti =).

Måste ba få ge tusentals guldstjärnor åt min lilla familj som vart där för mig och till en underbar å genomsnäll person =) hade inte klarat det så här bra utan er ~*~NI E GULD VÄRDA~*~.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0