Ris & Ros

Gick ganska bra att jobba inatt bortsett från att de känns som om ja glömmt alla drinkar =S =O AjAj !! Aja ja överlevde iaf, hoppas nästa gång gå bättre =)

~*~Övrigt så löd kvällens raggningsreplik så här~*~ 
Han: Va ha du för märken på jeansen ??
Jag: Ingen aining =S
Han: Vänd dig om
Å de gö ju ja såklart =S VARFÖR ?? Ingen aning =P
Han: Fin röv iaf (Världens smile)
Jag: Japp ja vet å den e bara min ;D !!
Han: (Ser ut att tänka rakarns för jättesmilet blir lite snett) HaHa



<3 <3
... SEN måste ja ju berömma mig själv för ja ha vart så duktig gällande maten och träningen den här veckan =D masvis me plus te mig !! Nyss trykt i mig tonfiskomelet å tomat så ska snart dra mig ned te gymmet =). Medans resten av staden ligger bakfull me ångest å svullar fet mat halvliggandes i soffan ;P Hehehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0