NEeee =/ !!

SUCK gå inte riktigt som ja tänkt mig me krokarna i hallen =(, tycker de bli snett även fast ja mätte å kolla från olika vinklar =S. Å på gipsväggshel*ete vill inte ens dom riktiga gipspluggarna/skruvarna fästa ordentligt på vissa ställen =S GRRRRRR !! AJA skiten sitter där nu -----> Tills nån fyllnöt lyckas riva ned den !!... Ha en välldigt stark kännsla av de *GRIN*. Aivis lilla tillfälliga del i hallen kommer bli fin iaf =), alla halsband, täcken mm hänger på dörren å ovanför hängaren där de ha vart en glasruta ska ja sätta upp utställningsrosetterna som hon ha vunnit (STOLT hihi) De ska ni få se välldigt snart iaf =), men resten av hallen dröjer ett tag te innan ja våga visa den, hua så vit å trist =/.

Haha passade på att måla över rödvinsfläckarna på väggarna som NÅN (min bättre hälft ??) hade lykats fixa dit när hon spillde på golvet ;O, nu e de vitt å fint igen iaf haha
=) =P.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaa... vaaa? Inte jag som spillt rödvin va??

2009-11-07 @ 14:31:52
URL: http://lindazetterberg.blogg.se/
Postat av: Erica

Hehe jo Linda när du våldgästa mig å mitt sällskap på fyllan ;P

2009-11-08 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0