Grön laserpekare !?

LÄS ----> http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6257186.ab

Hade ja veta där här för nån vecka sen så hade ja nog ringt polisen direkt =S =O !? Va iaf påväg hem till mor å far me pappas bil när de dök upp nå STARKT grönt ljus på alla fabriksskorstenar en efter en på vägen till bredsand, den dök även upp på lastbilen framför mig, alltså lyste den genom min bil (Tur den inte lyste i backspegeln min >=O !!)  MycketMycket MYCKET förvirrande å villseleddande. Ljuset kom iaf från nån vit skuttig bil som låg å körde bakom mig. Va precis som en leserpekare man hade i skolan fast grön å lyste myyyyycket starkt även på långt håll =O !!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0