Gott & Blandat

Bhaaa haha vakna 5 min innan ja skulle börja jobba imorse =O, WHAT hur gick de till !!?? Flög upp ur sängen å slänge på kläder, maskara å rasta Aivi en snabbis, tur man bo granne me jobbet =P. Så va ba en kvart sen PHU, men ja borde inte ens va sen FY MIG =( !! Jobbet gick sådär, å ja vet att man inte ska skylla på andra men aså *Ditt dumme f*n va gö du ens här !?* Bryr mig inte så värst mycket men när personen i fråga får mig att framstå som dålig e gränsen nådd. Aja resten av dagen ha ba vart skumm =S =P, vart inge birsta så gick ned på gymmet med Mister.O å tog en timma på bandet + några övningar från mitt grundpass =) SKÖÖÖÖNT !! Till sist hemhemhem FORT som tusan in i varmduschen å kolla på Simpsons movie *Spider pigg Spider pigg* =P.

Just ja imörra skriver ja på pappret, längtar ;D !! Men först ska ja fixa lite julklappar å jobba lunch, haha ganska lustigt de där, sa till mig själv i år att INTE fixa allt inför julen i sista minuten men nu står ja lik förbannat där i sista minuten utan julklappar å lite pengar =S =( MEN de ska gå =) !! NattiNatti =)...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0