Ett nytt jobb =D !!

Vart ledig hela dagen så började me att gå ned på stan en sväng me mor lilla å slösa massa pengar ja inte ha som valingt hehe, riktigt trevligt =). Tiden ran iväg å helt plötsligt va klockan 6 =S =P, vart hem byta om å fixa te sig lite inför jobbmöte. Å mötet, de gick alla tiders, FICK JOBBET, helt sjukt =O =D =D !! Men nämner inge än om vart de e eller vad de e förns pappret e påskrivet å några småsaker e fixade, håll ut hehe =) !! All lycka från dagen gav mig en sån pump i kroppen att mitt vanliga "grispass" inte ens vart jobbigt hehe =S =P. Men shiiiit vilken rand ja fick av att sola idag då även fast ja inte solat på länge =S, brännan e fin men randen HUA haha =P *PepparPeppar*. 


<3... ÅÅÅÅååå men vadå lycklig ja blev när ja klev in på GinaTricot å såg att dom hade fått in mitt favvodiadem igen, slängd mig i stort sett över den å sket i hur mycket de kosta hehe MÅSTE ha den =D =P !! Aivi bet jue sönder min förra >=/.
  



Haha men hyffsat vi hittade en GAMMAL fungerande Crescent spinncykel =P STÖRTSKÖN !!
 



En smoothie efter träningen satt som en smäck =), en riktig energikick !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0